سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رشد و بهبود رابطه دوستی dostankhob.com

یکی از دغدغه های بسیاری از ما این است که چطور دوست خوب پیدا کنیم و شاید سوال خود شما هم همین باشد که واقعا باید چطور دوست خوب پیدا کرد؟

 

چطور دوست خوب پیدا کنیم؟؟

داشتن دوست خوب به چند فاکتور نیازمند است که اگر آنها را رعایت کنید،قطعا دوستان خوب به سمت شما سرازیر میشوند و دیگر حتی نیاز نیست که به دنبال آنها بگردید.

1.اشتیاق برای داشتن دوست

اشتیاق نشان دادن در هر موضوعی یکی از فاکتورهای اصلی رسیدن است یعنی شما برای رسیدن به هر هدفی نیازمند هستید تا به هدف و خواسته خود اشتیاق نشان دهید.اشتیاق نشان دادن مانند سوخت خودرو میماند و باعث میشود تا هدفتان به سمت شما بیاید و به اصطلاح شما را با خواسته تان هم سو و هم فرکانس میکند.هر کسی که به هر هدفی رسیده است نسبت به آن هدف اشتیاق داشته و هر چقدر اشتیاق شما نسبت به رسیدن به هدفتان سوزان تر و بیشتر باشد،سریع تر به هدفتان خواهید رسید.

پس اگر میخواهید دوستان خوبی را داشته باشید،باید اشتیاق آن را در درونتان بیشتر کنید و با تمام وجود بخواهید،با تمام وجود.

اشتیاق حسی درونی است و اشتیاقی قوی است که اگر ایجاد از درون وجودتان آن را حس خواهید کرد و هنگامی که این حس را دارید،ناخودآگاه خنده بر لبانتان می آید و بسیار مسرور میشوید.

 

2.داشتن باورهای درست در مورد رابطه دوستی

به گفته بسیاری از مدرسان،باورها اصلی ترین مطلبی است که زندگی هر کدام از ما را شکل میدهد و با تغییر دادن و همسو کردن آنها با خواسته هایمان به راحتی میتوانیم کاری کنیم تا به آنها برسیم یعنی اگر شما عاشق این هستید که دوستان خوبی داشته باشید ولی باور شما بر این است که دوست خوب برای من پیدا نمیشود،باور شما با خواسته شما در تضاد است و در این صورت به آن نمیرسید.

باورهای ما در کودکی بیشترین شکل را میگرید و عوامل زیادی روی آن تاثیر میگذارد که از جمله بزرگترین آنها خانواده ماست.ما از والدین مان بسیار زیاد تاثیر میگیرم و برای مثال اگر شما در خانواده مسلمان به دنیا آمده باشید احتمال زیاد مسلمان شده اید و اگر در خانواده مسیحی به دنیا آمده باشید،مسیحی شده اید.این نمونه ای بارز از شکل گرفتن باورهای ماست.

برای اینکه بتوانید دوستان زیادی پیدا کنید،باید بتوانید باورهای مناسبی را در ذهن خود شکل دهید و باورهایی که در تضاد با پیدا کردن دوست در ذهنتان است را تغییر دهید.

 

3.بدانید که دیگران فقط به فکر خودشان هستند

اکثر افراد خودشیفته اند و فقط به فکر خودشان هستند.این اصلی بسیار بزرگ و مهم است.شما نباید در رابطه دوستی فقط به فکر خودتان باشید و فکر منفعت خود باشید.باید حتما جانب بقیه را هم در نظر بگیرید.اگر میخواهید دوستان زیادی را پیدا کنید باید به فکر آنها باشید و ببینید که آنها با فکر چه موضوعاتی هستند و موضوعات را از نقطه نظر آنها بررسی کنید.

 

این را بدانید که دیگران تشنه محبت و توجه شما هستند و اگر به آنها توجه کنید و آنها را تحسین کنید،قطعا خواهید توانست دوستان بسیار خوبی را در کنار خود داشته باشید و آنها هم از اینکه با شما باشند لذت خواهند برد.پس برای اینکه بتوانید رابطه خوبی با دیگران برقرار کنید ابتدا به فکر سود بردن نباشید،اگر به فکر سود بردن نباشید و بتوانید به آنها کمک کنید خود آنها پیشنهاد به شما خواهند داد و کم کم خواهید دید که رابطهِ دوستیِ صمیمی بین شما پیدا شده است.

 

در رابطه با موضوعات بالا در کتاب رایگان <چگونه دوستان بسیار خوبی را جذب کنیم> بیشتر صحبت کردیم که شما به راحتی و رایگان میتوانید آنرا از بخش دانلودهای رایگان سایت دانلود کنید و یا روی لینک زیر کلیک کنید،پیشنهاد میکنم که حتما این کتاب را بخوانید واقعا ارزش یکبار خواندن را دارد...

http://dostankhob.com/how-to-attract-alot-of-good-friends

 


ارسال شده در توسط سید فرزاد خلیلیان